live the life you have imagined

.

tirsdag 24. mai 2011

Gardinvalg!

Den store jakten etter kjøkkengardiner er enda ikke over, tross veldig mye leting..
Jeg pløyer gjennom nettbutikker, og har selvfølgelig sjekket ut favorittbutikken her på Gjøvik, Mange Ting. Men alt det er uten hell..

Jeg har funnet ut at det enten blir like gardiner som heisegardinen i stua, noe som kanskje er litt kjedelig? Eller?

Evt. Kan jeg ha disse i blått, som matcher putene og serviset.

Men jeg er skeptisk på om det blir for mye blått, siden benken med putene på er rett under vinduet. Ellers er jo kjøkkenet hvitt, og innredningen eggehvit. Nei, nå er jeg usikker..

Slik ser det ut nå. De gardinene må iallefall vekk!

Tror jeg heller mot de hvite..eller?

1 kommentar:

  1. Jeg synes alle gardinene er fine,men jeg velger som regel hvite gardiner.Lykke til med valget.

    SvarSlett