live the life you have imagined

.

onsdag 4. mai 2011

cup cake mistake ;)

Tisdag kveld hadde vi lyst på noe godt her i hiet, så jeg bestemte meg for å bake cup cakes.
Jeg satte meg med nesa ned i cup cake- boka mi, og valgte ut hvilken jeg ville bake. Valget falt på chocolate chip cup cakes!

De hadde sikkert blitt gode de- om mannen i hiet hadde sett forskjell på 170 og 220 grader ;)
Heldgvis kikket jeg på kakene etter en stund, og oppdaget feilen- men litt mørke ble de alikevel.

Jeg forventet at de skulle bli saftige, med herlig sjokolade smak. De smakte heller som vanlige, litt tørre muffins.. Kanskje ikke så rart om de ble tørre, med tanke på at vi stekte de på 220 grader, men litt kjedelig med vanlig muffins smak, når du forventer noe mer ;)

Ha en fin dag:) Her er det gråvær, men det kan jo bli en super dag alikevel ;)

Marita

Nei, skal du bake cup cakes, vil jeg heller anbefale deg boston cream cup cakes ;) mmmm

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar