live the life you have imagined

.

onsdag 25. mai 2011

bursdagsgave og litt nytt til hiet

Dagen i dag har vært et maraton, men et morsomt et, jeg var på jobb 07.00, hos legen 13.15- ca 14.15 og rakk å dra med mamma en  tur innom favorittbutikken, mange ting, før jeg hadde time på SPENST 16.00- 17.00, deretter var det tid for en kjapp dusj og litt mat før jeg dro på førstehjelpskurs 18.00- 21.00 med jobben. Skal innrømme at kosedressen var ekstra god nå ;)

Også var det den turen innom mange ting da. Jeg skulle egentlig bare kjøpe to heisegardiner, men siden de bare hadde igjen 1 og jeg må vente, ble det noe annet istedet..
Serveringsbrettet på spisestua fikk noen nye godbiter..

Vase og Lysestake, husker jeg rett er begge fra I.B Laursen

Blondeduk

Og dette nydelige stettefratet fra Miljögaarden, fikk jeg i tidlig bursdagsgave av mamma'v nin <3
Blir det litt tid til overs blir det kanskje noen cupcakes eller marengser på det.

Shopping makes me smile!

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar