live the life you have imagined

.

torsdag 7. april 2011

noe nytt til skapet.

Det nydelige skapet- med alt det rare i!

Skapet mitt, i stuen, er et stusselig rot synes jeg. Da vi flyttet inn hit hadde jeg mange fine ting, men ikke de rette plassene å sette de på. Og jeg kjøpte mange fine møbler, men hadde ikke de rette tingene å sette inn, eller på de.

Jeg tror jeg tenker så mye på det, at ideene ikke vil komme. Vanligvis strømmer de på, men for tiden får jeg bare ideer for andre. leit.

Heldigvis fant jeg et par ting på bruktboka i dag, som jeg forelsket meg i, så da er jeg fornøyd med en liten del av skapet- enn så lenge

ekse, vase/ glass og en liten te-lys holder.



blir litt oppgitt av å se skapet.
nederste hylle hadde vært fin med noen zinkhus kanskje? det er bare litt dumt at jeg da ikke kan tenne lys i det, men fint alikevel?
tips mottas med takk :)

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar