live the life you have imagined

.

søndag 10. april 2011

For en herlig helg!

Fredagen ba på gullrekka hos et vennepar, det er jo alltid koselig, og satte starten for det som skulle bli en super helg.
Jeg våknet tidlig, til strålende solskinn på lørdag. Å kjenne og å se at det begynner å bli vår er helt fantastisk, og jammen er det ikke litt lettere å stå opp og ;)
Jeg startet dagen med Zumba på spenst, og fortsatte med en heldags shopping med mamma'n min og mor (mormor) på Hamar. Jeg fant så utrolig mye fint, og vi hadde det utrolig koselig.



Jeg var så heldig å få en kjempe fin ramme av mamma. Jeg er veldig glad i Lisbeth Dahl rammene, fantastiske.

Mens vi damene shoppet, og koste oss i sola, slet mannebein, far (morfar) og onkel i hiet, med listing. Det var fantastisk godt å komme hjem, og se lister i taket. Endelig.
Vi ble raskt enige om at det var best at gutta fikk liste, kan ikke se for meg at jeg kunne bidratt med noe godt ;)


Jeg har lenge hatt planer om å sy noen Tilda påskeharer, faktisk i et år, og i dag ble jammen tanke til virkelighet. Mor var så snill og hjalp til, jeg er ingen kløpper med håndarbeid. Men, til tross, jeg klarte faktisk det meste selv, kjenner jeg er super imponert over meg selv.


Er hun ikke søt? Ja, det ble nemlig bare 1 hare..og det tok 5, ja FEM timer å lage den. Puh..

Nå er det plutselig søndag kveld, og i morgen skal jeg tilbake til den fantastiske barnehage jobben min. Men før det skal jeg servere mannebein og et vennepar verdens beste taco- dip. mmm

2 kommentarer:

  1. Høres ut som en perfekt helg!
    Ha en fin kveld. :)

    SvarSlett
  2. Hei!

    Nydelig ramme...elsker rammer selv, kjøper i fleng...(samboer er kanskje ikke så happy for det, men...) hehe:)

    Så søt hare også, Tilda er superbra-liker mønster og designen kjempegodt:))
    Legger meg til som følger hos deg, koselig blogg du har. Gjerne titt innom meg også, så kan vi følge hverandre:)

    SvarSlett