live the life you have imagined

.

søndag 27. mars 2011

walk in closet

Da vi var på visning, ble jeg solgt innerst i leiligheten. På soverommet var det en ekstra dør!
Døren ledet inn til en smal bod, og megleren mente det egnet seg veldig godt som kontor. Det var ikke akkurat det som sto i mitt hode!

Rommet hadde et lyst gulvbelegg med innslag av grått, gulende trelister av det maks kjedelige slaget, og den typiske kuppel lampen i taket- og det lyste av muligheten til å få drømmen oppfylt: et walk in closet.

garderoben fikk et par hvite srøk i taket, noen strøk grå på veggene (husker dessverre ikke hva fargen het), døren ble fjernet og vi har lagt samme teppe som på sov. Man kan si mye om tepper, men samme hva, det er et must for meg, med teppe, i garderoben og på soverommet mitt. Det er godt å sette bena på et lunt teppe om morgenen.

Vi valgte PAX garderobesystem fra IKEA, som har kjempesmarte løsninger, og om vi skulle finne ut at vi heller skulle hatt kurver enn f eks klesstang, eller skuffer er det enkelt å gjøre om. Vi har 3m garderobe, delt inn i 3 rom.

den ene veggen er altså dekket av klær, den andre av smykker.

Jeg kjøpte en god del kroker fra IB laursen, som er geniale til å henge smykker på. Ørepynt kan man f.eks henge fremst på kroken, ettersom den er dobbel.
vinduskarmen er full av smykker, her må jeg gjøre et eller annet, for nå ser det så rotete ut :/

Så det var en titt, innerst i hiet :)

Marita

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar