live the life you have imagined

.

mandag 28. mars 2011

Det store valget: hagemøbler

Huff, dette er ikke lett.
Vi prøver iherdig å velge møbler til verandaen, jeg ville ha hvite møbler, gjerne med plass til åtte. Det skal også være møbler vi kan sitte og spise ved, så jeg tror ikke det blir en sofagruppe, selvom det jo er fint.  Også skulle de passe til hva vi har ellers.

Så nå titter jeg på en møbelgruppe, som jeg finner både på Plantasjen, Jysk og Skeidar. Men hvor skal jeg kjøpe de?

Slik ser de ut:


Vega, fra Jysk

Visby, fra Skeidar

Gruppen fra plantasjen er helt lik, men jeg har dessverre ikke bilde, eller mer info. Kanskje noen der ute har det?

Vi ønsker å ha bordet, med en benk på hver side, og en stol på hver ende.
Gruppen fra JYSK er i hardtre parana, og kommer på 5398,-
Gruppen fra Skeidar er i lasert furu, jeg finner ikke gruppepris, så enkeltvis blir den samlede summen kr 7585,-

Er det noen som vet forskjell på materialene?
Ellers er den eneste forskjellen jeg finner, at benken fra skeidar er 10 cm lenger.

Hjelp meg!!

Marita

3 kommentarer:

  1. Kan nok ikke hjelpe deg her.
    Men synes du har en koselig blogg, så legger meg til som følger.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Takk for innlegget på bloggen min.
    Er så fint å fa litt ideer og andres syn når man har så mange tanker i hodet på en gang;-)

    Kjempe koselig blogg du har:)

    Camilla

    SvarSlett
  3. Mine svigerforeldre har foresten hagegruppen fra jysk. De er kjempe fornøyde, og det virker veldig solid:)

    SvarSlett